Godmorgon!

Goodmorning! (:

Glömde att skriva om Oscarsgalan igår, såg ni den? Jag satt minsann uppe hela natten från galans start till slut, fast själva galan inte började förrns 02.30. Och den slutade ju inte riktigt 06.20, utan faktiskt 05.45. Hehe. Min brorsa såg med mig på hela fast min kusin somnade rätt tidigt.

Men som sagt så älskar jag ju sådana här galor, bara röda mattan är kul att titta på! :) Det verkade som att rött var årets tema, i alla fall för klänningarna. Både Jennifer Lawrence, Sandra Bullock, Jennifer Hudson och Anne Hathaway hade röda klänningar på sig när de gick röda mattan. (Sedan så bytte ju den sistnämnda klänning under själva galan kanske tio gånger, bör kanske nämnas)

I alla fall så blev jag jätteglad för att Natalie Portman vann bästa kvinnliga huvudroll för Black Swan! Har inte sett den filmen, men vill jättegärna se den och det måste ju betyda att den är bra, eller hur? :)



Vackra Natalie Portman på Oscarsgalan 2011.

Bildkälla: starandstyle.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0