Joggingrunda

Hej!

Har precis ätit middag. Tidigare idag gick jag ut och sprang en 4,2 kms-runda - något jag inte gjort på evigheter! Det var hur skönt som helst. Man känner sig verkligen frisk efter att man har sprungit. Det är jobbigt när man springer- men det jobbigaste är nog ändå när man ska bestämma sig för om man ska gå ut och springa eller inte. 

Det är valet som är det svåra. Men när man väl har bestämt sig, ja, då är det plötsligt inte lika svårt längre. Nu ska jag försöka springa minst 2 - helst 3 - gånger i veckan. För att må bra, helt enkelt. :)

Så jag rekommenderar verkligen till alla att de ska gå ut och springa, man mår verkligen bra efteråt, hur klyschigt det än låter.

//Chleo


Kommentarer
Postat av: Emma @ The No Name

Kanske jag också ska börja ;)

2011-04-02 @ 22:23:46
URL: http://thenoname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0