Let's get some things straight

Okej, nu är det så här att jag inte har bloggat på någon dag/dagar.

Så då gör jag det nu! :D I fredags kom min kompis hem till mig och vi smakade nya Marabou med blåbärssmak. Den var underbar. Och då gick Twilight på tv också, på 1:an (??!!), det blir nog runt 13:e gången jag sett den nu. Men det spelar ingen roll, den kommer alltid vara lika magisk. Musiken var ju bäst i första filmen.

Hur som helst så var vi på Grönan igår och åkte bl. a. nya Twister! Den var riktigt kul. Och Extreme är ju också för skön.

Nu kom jag för en stund sen hem från att ha dansat och har just ätit middag. Blir att plugga lite nu alltså.

Hur har eran dag varit?

//Chleo



Kommentarer
Postat av: Olivia

Twister var roOOoooOolig!!!

:D <3

2011-05-14 @ 15:44:32
URL: http://ouioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0