19 mars 2011

Hello!

Kom hem för någon timme sen och har precis sett ett avsnitt av Hellcats, började se den med min kompis Sadaf innan hon var tvungen att gå hem. Serien var faktiskt rätt så bra. Lite ytlig kanske, men vad man kan man förvänta sig i dagens samhälle :P

Den var spännande iaf och jag ska se nästa avsnitt direkt eftersom jag inte kommer kunna se det när det går på 5:an imorgon, eftersom jag har dans då.

Tidigare idag så var jag och Sadaf i stan och tittade på kläder och fikade. Det var kul! :) Jag åt en mumsig sallad och en jättegod chokladboll :D Mums!



Bildkälla: annasofiekarlsson.sajk.com

För er som är intresserade av att följa serien så går den på söndagar klockan fem över sex på kanal 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0