Tidsmaskin- framtidens nya uppfinning?

Häromdan när jag inte kunde sova låg jag och tänkte på en sak. Det är så mycket som är möjligt nu för tiden med elektronik; datorer, tv-apparater, telefoner; ja i princip allt, som jag inte förstår hur de kan fungera och hur det hänger ihop. Hur kan man tillverka en dator, hur kan man tillverka en cd-skiva eller ett usb-minne? Hur kan det få plats så mycket i en så liten sak?

Så då tänkte jag, att om allt detta fungerar, varför skulle inte en tidsmaskin göra det? Tänk om man i framtiden kommer kunna gå tillbaka i tiden... Weird. Hemskt, tänkte jag, men sen, tänk ifall man skulle kunna ändra på saker och ting? Asså typ ändra någon sjukdom som man vet hur man kan bekämpa så att personen/djuret blir friskt?

Men jag tror nog ändå inte att jag hoppas att detta kommer kunna fungera i framtiden... för det som händer, det händer liksom. Det bara är så. Peppar peppar.

Då nöjer jag mig nog med att kunna lyssna på musk, se på teve och vara inne på datorn :P

Tror ni att det skulle vara möjligt att skapa en tidsmaskin, och i så fall, skulle det vara bra eller dåligt?

//Chleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0