Filmkväll med Disney-filmer

Hej bloggen!

Igår blev det inget bloggande tyvärr för när jag kom hem och skulle sätta mig och blogga så gick det inte att logga in på blogg.se :S Vilket alla nog märkte... Men aja, igår i alla fall så var jag hemma hos en kompis med en massa kompisar och vi hade filmkväll med Disney-filmer :D

Vi såg Ringaren i Notre Dame, Upp och Bernard och Bianca. De två senare filmerna har jag faktiskt aldrig sett förut. Eller jo, jag troor att jag kan ha sett Bernard och Bianca på skolan någon gång, men inte riktigt hela då. Upp var nog den bästa av dem, haha, var nära på att börja gråta :')



Bildkälla: kulturbloggen.se

Kommentarer
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

Ååh, UPP e sååå bra och Ringaren i Nottre Dame också :D Bernad o Bianca e superbra, lite sorglig tkr jag, eftersom att flickan, Penny, blir behandlad så illa :S hon blir ju typ "stulen" elr nåt.. asså jaa du vet ^^

2011-01-23 @ 15:16:48
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0