Friiday! :D

Hej bloggen! Idag är det fredag! (om ni inte redan visste det)

Jag älskar fredagar... Slutet på veckan, och alla prov och läxor för den veckan avklarade. Sen så är det ju en ny vecka på måndag, men det behöver man ju inte tänka på så tidigt. Det kan man sarare oroa sig för på söndagskvällen. Men inte tidigare än så.

Iaf, har precis kommit hem från vår teater :D Innan det var jag och Mia och jag drack världens godaste varma choklad med typ två liter grädde på... Önskar att jag hade en bild på det, men det har jag inte. Snart kommer Mia hem till mig och hon ska sova över här. Funny!

Kanske tittar vi på Let's Dance ikväll! Tittade inte förra veckan, så är lite osäker på vilka som är kvar nu och allt.

Vad ska ni hitta på ikväll?
//Chleo

Kommentarer
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

hihi :)



mer bilder!! :D <3

2011-02-19 @ 15:18:10
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0