Den här känslan är svår att beskriva i ord.

Det här är underbart. Helt sjukt, otroligt, sanslöst, fantastiskt underbart. Jag har haft det så stressigt den här veckan, två prov, en gympa-uppvärmning, glosor i språkval och engelska + matte-läxa. Och nu är allt det här avklarat. Alla fall proven och uppvärmningen som jag var så nervös inför. 

Jag är så lycklig just nu! Har inte kunnat göra nånting under den här veckan, tyvärr inte hunnit blogga heller förutom att ha pluggat efter skolan och sett ett avsnitt av Top Model. Japp, min vecka i ord. 

JAG HAR INTE ENS HUNNIT SE PÅ DET NYA AVSNITTET AV VAMPIRE DIARIES SOM KOM UT FÖRRA VECKAN! OCH IDAG KOM JU DET ANDRA UT, SÅ NU HAR JAG TVÅ FRAMFÖR MIG!

YIPPEEE!

Förhoppningsvis var det här den stressigaste veckan på lång tid framöver *peppar peppar* så det kommer antagligen bli mer tid för bloggandet också. :D

Ha en kulig kväll!

//Chleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0