Fika!

Har precis kommit hem från en jättemysig fika med två kompisar. Vi åt på ett bageri i stan och jag tog en semla och de varm choklad. Och min semla var, och jag menar det, nog den godaste semla jag någonsin ätit. Den var helt underbar.

Och det var ju inget fel på deras varma choklader heller, men asså, min semla, nej den var obeskrivligt god! :D

Idag var det den tredje prao-dagen. Som jag sagt förut så är det hur skönt som helst att det inte är någon skola de här dagarna; man kan ignorera läxorna helt och hållet. Snart kommer man behöva börja tänka på det igen men för tillfället är det inget man behöver lägga ner speciellt mycket energi på. :D

Men nu ska jag äta middag!

Vad har ni haft för er idag?

//Chleo

Kommentarer
Postat av: Nike

gör det, det är väldigt gott och nyttigt. :)

2011-04-07 @ 21:48:57
URL: http://nikaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0