9 april 2011

Hejsan blogg!

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit med Sadaf på stan och fikat och tittat i affärer och vart med om en massa äventyr. Det var jättekul! :D Sen köpte vi lördagsgodis och nu sitter jag med en stor godispåse framför mig och käkar. Mums!

Jag köpte en riktigt snygg t-shirt som jag blev kär i vid första ögonkastet. Det är sant, jag älskade den så fort jag såg den och jag är ändå inte en sådan som brukar köpa kläder vid impulser. Men jag ångrar inte precis att jag köpte den. Dyr var den inte heller, 150 spänn gick den på.

Vad ska ni hitta på nu? :D


//Chleo

Kommentarer
Postat av: HJA - Hanna

sv; takk! :D

Hehe, skjønner ikke det som står her, så jeg kan nesten ikke svare på spørsmålet! :-)

2011-04-09 @ 19:49:18
URL: http://hja.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0