Baga

Hello sunshines!

Gud vad fint väder det är ute, alla fall här. Jag och Mia badade tidigare idag och det var såå varmt i vattnet. Man nästan kokade, haha, nej, men ändå. Nu är vi hemma hos Mia och bakar sockerkaka. Jag skulle säga nånting med baka och tänkte på bagare och då sa jag "baga". Jag tycker att det borde heta så istället, för alla andra bagar-ord har ju bokstaven G i sig och inte K.

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna, men jag har inte orkat palla mig till datorn utan har bara solat hela tiden och läst mina Vampire Academy-böcker som jag bland annat fick i födelsedagspresent.

Vad gör ni en sån här underbar dag? :)
//Chleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0