Vad kul man kan ha åt Mr Bean. :)

Har precis sett slutet av "Mr Beans Semester", som gick på tv, med mamma. Trodde att jag hade sett den förut, men det hade jag tydligen inte, den jag sett var "Mr Bean- Den Totala Katastroffilmen". (Trodde att det bara fanns en Mr Bean-film men den filmen var också riktigt bra, katastroffilmen asså :P) Och den var sjukt rolig! Jag och mamma satt och asgarvade hela tiden, sådär mycket ni vet så att man får ont i magen och inte kan sluta garva. Skitkul xD Den var verkligen bra.

Hade nästan glömt hur kul man kunde ha åt Mr Bean haha ^^


Bildkälla: discshop.se


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Kollade alltid på mr bean när jag var liten, haha!

sv: taaack så mycket! :) hoppas du hade en bra jul, kram!

2010-12-26 @ 15:11:20
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Sötnos :) <3

2010-12-27 @ 00:10:53
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0