Sagan om Ringen-marathon

Har precis kommit hem efter ett Sagan om Ringen-marathon med mina sköna kompisar. Har sovit typ tre timmar inatt. Känns ju väldigt bra, speciellt eftersom det är jul nu och allt och man vill vara pigg då :P Men det var riktigt roligt allafall och det var bara jag och en annan kompis som faktiskt såg alla filmerna utan att somna (det är inte värt att nämna att jag sov i typ femton sekunder lite då och då). När man ser alla filmer i rad såhär så upptäcker man saker man inte upptäckt förut; t. ex. att Frodo inte skulle klara sig utan Sam, att så fort Frodo är ensam i typ två sekunder så hamnar han i trubbel.

Vi blev typ lite konstiga också när vi varit vakna så länge, så vi började tänka på alla parodier som finns på Youtube om Sagan om Ringen och föreställde oss att Gandalf och alla var höga :D

Sök bara på "Sagan om..." på Youtube så kommer det upp massa förslag på parodier. Min personliga favorit är Sagan om Tv Reparatören.

Det går inte att lägga upp videon på bloggen så om du vill se den kan du trycka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0