Förlåt...

...för att jag inte bloggat på typ två år! Eller några månader kanske, men whatever, det känns som två år sen sist jag var inne på bloggen. Jag orkar liksom inte blogga på sommaren, då gör man så mkt kul och orkar inte gå in på datorn. Jag har bl. a. vart i Egypten, på västkusten och gått på Liseberg och våldgästat kompisars landställen. Okej, inte det där sista kanske, men det har vart en underbar sommar i alla fall, fast väldigt upptagen och har inte kunnat gå in på datorn mkt.

Men nu är jag här iaf :) Det ska bli skönt att bara vara hemma och softa. Ikväll såg jag för övrigt Vampires Suck som (didn't) suck. Den var kul och man skrattade mkt men kanske lite för mkt parodi på Twilight och det märktes att dem som gjorde filmen hatade Twilight.. Men det var jättekul att bara träffa alla kompisar igen, vi var nio pers som gick och såg filmen så det blev värsta reunionen :D

Nu ska jag gå och äta en lite sen middag (hoppas det finns mat kvar till mig!) och sen gå och lägga mig för jag är lite förkyld fortfarande och måste bli frisk till skolstarten.

Ha en trevlig kväll!<3
//Chleo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0