Idag är det studera-dagen!

Idag har jag pluggat hela dagen eftersom jag inte kommer kunna plugga något imorgon då jag ska på en musikal :) Mer om den får ni veta imorgon... Hur som helst, så var det studiedag idag. Egentligen fattar jag inte varför det heter så. Man studerar ju varje vardag när man går i skolan, och sen när man har en dag ledigt från skolan så kallar de den för studiedag, och säger att man ska studera då? De är ju för sjutton studera vi gör hela tiden i skolan! Hur som haver så studerade jag idag ändå... :D Men det var skönt att kunna gå upp vi halv ett och veta att man inte har missat tre lektioner i alla fall. Mindre skönt att veta att man sovit bort hela dagen. Mer skönt att veta att man har sovit tolv timmar. Mindre skönt att veta att man inte kommer kunna sova tolv timmar denna natt igen. Mer skönt att veta att idag är det ingen skola.

Hejsanhoppsan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0