Klättring

Hej blogg!

Nu har jag precis vart och klättrat på klättervägg med familjen. Det är så kul! :D Har klättrat kanske fyra gånger förut och det är bara roligare och roligare för varje gång jag gör det. Jag minns att jag för bara några månader sedan blev höjdrädd när jag klättrat några meter och fick panik typ.  Men nu är jag inte rädd alls, jag vet ju att jag är säkrad och att ifall jag tappar greppet så händer inget farligt. Det är rätt häftigt faktiskt.

Ikväll ska jag ta hand om lillbrorsan eftersom mina föräldrar ska på 50-årsfest. Vi ska käka pizza. Mums! :D

Vad händer ikväll?
//Chleo


Kommentarer
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

Ååh va kul! Jag skulle aldrig våga klättra så högt eftersom jag e rätt så höjdrädd, men på min förra skola hade vi en sån i gympasalen o då klättra jag en bit i alla fall :D

2011-01-15 @ 22:03:59
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0