11:e januari 2010

Hej bloggen!

Har precis kommit hem från en heldag på stan med en gammal kompis. Vi gick runt på stan, shoppade, fikade m. m. Jättekul! :D Och så köpte jag en massa kläder, vilket jag aldrig brukar göra haha. Det är för att jag aldrig brukar kunna bestämma mig för vad jag ska köpa :P Men idag gick det otroligt nog.

Imorgon börjar skolan! :O Jag är lite fundersam till det faktiskt... Jobbigt att behöva gå upp så tidigt och så snabbt ställa om sig till school-mood med läxor och prov från härligt-lov-mood med långa sovmorgnar och inga läxor alls. Samtidigt ska det bli kul att träffa alla kompisar igen, och vissa ämnen längtar jag faktiskt lite efter^^

Nu håller jag på att titta igenom alla bloggar som anmält sig till Veckans Blogg. Alla bloggar är jättebra! Alltså jag menar det verkligen, det är svårt att välja en vinnare. Men någon måste det bli, och detta får i reda på om tio minuter.

Vi ses då! :D

//Chleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0