Härliga (sommar?)dagar!

Hej bloggen!

Igår kom Sadaf hem till mig och vi hade det jättekul, var ute och fikade bland annat. Jag åt en fantastisk morotskaka och hon en supergod chokladbrownie. Och jag gick runt i t-shirt(!!!).

Igår var det helt jättefint väder så vi var ute och solade också, hur härligt som helst. Sen sov Sadaf hos mig och vi såg filmen "Tusen gånger starkare", som jag velat se hur länge som helst. Jag hade inte så höga förväntningar inför filmen eftersom när man gör filmer av böcker så brukar de alltid bli sämre än boken enligt mig, men den här filmen överträffade verkligen alla mina förväntningar om jag nu hade nån.

En annan sak som vi lade märke till var att det var Christina Herrström, författaren till boken, som skrev manuset, så det var kanske inte så konstigt att den blev så lik boken. Hur som helst, så var den riktigt bra. Rekommenderas!



Morotskaka + chokladbrownie = mums! :D



Tusen gånger starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0