Harry Potter och Dödsrelikerna

Så heter filmen jag precis sett! Har velat se den länge, så jag och några kompisar bestämde oss för att gå och se den idag :) Den var riktigt bra och - detta låter väldigt konstigt - både för kort och för lång. Den var 2 timmar och 30 minuter, men när eftertexterna började rulla blev man lite... "öh va?" För det kändes jättekonstigt att den slutade där, jag trodde den skulle vara längre.

Vill inte säga så mycket om vad som hände i filmen, för det är ju flera som inte har sett den ännu, men bra var den. Rätt läskig på flera ställen faktiskt. Och jag förstod rätt mycket ändå, även fast jag inte sett 6:an, Harry Potter och Halvblodsprinsen.

Vad tyckte ni om filmen som sett den?



Daniel Radcliffe och Emma Watson i Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0