OMG. OMG. OMG.

Jaaaaaa!!! Jag ska gå och se Kristen Stewart och Taylor Lautner på hovet!!! :D Jaaaa! Jag fick biljetter! Kanske inte världens bästa, men ändå! Okej, nu får jag lugna ner mig lite. Men ärligt talat, innan jag fick reda på att de skulle komma till Sverige var det bara som en omöjlig dröm att jag skulle få se dem i verkliga livet. Drömmar och fantasier var det.

Men nu är det sant! De ska komma! Och jag har fått biljetter :D (som sagt) Visst hade det varit ännu mer fantastiskt om Robert skulle kommit istället för Taylor, men whateva. Taylor är väl trevlig han med. Och sen är det ju Kristen som är min största förebild så det är mest för henne jag går.

:D :D :D

Detta är ett mirakel för mig som Twilight-fan. Sådana här mirakel brukar inte hända oss! (Alla fall inte för oss fans i Sverige.)



Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Har varit excited om det här jättelänge, men ville inte ta ut glädjen i förskott eftersom jag inte visste om jag skulle få biljetter eller inte. Men nu kan jag äntligen hoppa runt och skrika hemma!

Så, låt mig övergå till det verkliga livet en stund. Okej. "Verkliga livet". Att Kristen och Taylor ska komma hit är faktiskt verkliga livet när jag tänker efter. Men aja. Om ett tag ska jag möta en kompis vid bussen och så ska vi åka iväg till dansrepetitionen.
Kram på er och ha en trevlig kväll!

//Chleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0