Gomorron!

Gomorron bloggen! :)

Vet att jag inte varit aktiv på jättelänge, men jag har haft fullt upp; dansrep, dansuppvisning, teaterrep, teateruppvisning, prao, och justeja- vi har fått sommarlov!!! Helt underbart. I love the summer.

Igår var jag och mina fina vänner hemma hos Mia och såg på White Chicks och poppade popcorn och åt popcorn och chips framför teven. Vet inte hur många gånger jag sett den filmen (!!) men jag tappade räkningen vid tio ggr ungefär. Den blir bara bättre och bättre för varje gång man ser den ^^ Vi hade det supermysigt och de andra tjejerna som inte sett White Chicks förut tyckte den var jättebra. Efter det gick jag, Mia och en av tjejerna ut och sprang, vi gjorde intervallträning; springa snabbt upp för en backe, och långsamt ner. Det var jättejobbigt då, men skönt efteråt. 

Snart ska jag åka och träffa Sissel i stan och vi ska åka och shoppa, fika och bara gå runt och kolla i affärer. Ska bli mysigt!^^ Får se om jag får med mig något nytt fynd hem.

Vad ska ni göra idag?
//Kram Chleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0