Eclipse-trailers, tv-spots och clips

Morning!

Här har jag lagt ihop alla klipp, trailers och tv-spots som kommit ut från Eclipse- ja, alla spoilers helt enkelt. Så för er som inte vill få några ledtrådar, blunda, och för er som inte kan hålla er till premiären den 30 juni- det är bara att ta för er!

Minns ni dagen innan den här kom ut och man ba: "OMG Den 10 sekunder långa Eclipse Teasern kommer ut imorrn! Jag tror jag dör! Hämta en andningsapparat! och sen ser man den här man ba dahh? nu förstår vi ju VERKLIGEN vad som händer *stark sarkasm*"




Och sen kommer den här och man ba"yeeeeey det är detta vi väntat på! MEN vi vill se mer!"






Och sen kommer den här och man ba excajting och Riley är H-A-W-T




Och sen det berömda sneak-peaket som alla snackade om...



Och sen en massa TV-spots! (Jag vet inte vilken av alla TV-spots som kom först, men ni får gärna rätta mig för jag vill också veta^^)






OMG! Det här tv-spottet (?) har jag ju inte sett och det verkar asbra! Måste kolla sönder det nu!













Och sen får vi ju inte glömma alla klipp som kommit ut!





Edward mot Jacob! Amagad!







Och Jodelle Ferland-intervjun där dem presenterar Bree Tanner, och Bree och Riley-clippet får vi ju inte heller glömma! Det första jag tänkte när jag såg den här videon var "OMG den här tjejen verkar mogen och hon kan verkligen agera".







Säg till om jag glömt nåt!
//Chleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0