Ett minne för livet

Morning Sunshines!
Sovit gott?

Igår kom jag hem från Sissels landställe. Vi har haft det superkul där! :) En annan kulig sak var Twilight Fan Eventet igår. Jag gick på det med Mia, Sissel och Olivia. Men gud som alla skrek! Det var helt galet. Visst skrek jag med, men inte heeela tiden, inte när Kristen och Taylor fick svara på frågor. Men det var helt unbderbart ändå, även om jag höll på att bli hörselskadad på kuppen. Det var det värt för att få vara i samma lokal som världens bästa skådis och hetingen Taylor Lautner. Och när de med VIP-platser fick autografer och kramade Kristen höll jag på att dö av sorg i hjärtat. Nej, skoja bara, fast det skulle ju självklart varit roligare om det var en själv som fick krama henne, men jaja ^^

Det är faktiskt nu det börjar gå in att jag varit i samma lokal som världens bästa Kristen Stewart och Taylor Lautner. Ett minne jag sent kommer glömma.

Ha det gött!
//Chleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0