De tjugo minuterna före doppardan

Hej på bloggen!

Idag har jag bakat lite julgodis med familjen; citronkola och "baci" blev det. Baci är en slags chokladtryffel med nougat, nutella och hasselnötter i. Supergott!

Det blev också lite "sista minuten"-julköp med mamma i stan så allting är fixat och nästan klarrt nu. Skönt!

Så imorgon (eller rättare sagt tjugo minuter) är det alltså julafton! :D Herregud vad december har gått fort... Det är lite tråkigt för nu för tiden önskar man ju sig inte så mycket i julklapp som man gjorde när man var liten - i alla fall inte jag - så nu önskar jag mig typ bara pengar. Grejen är ju den att nu kan man köpa det man vill ha själv. Det kunde man inte riktigt då, inte på samma sätt. Så de roligaste och bästa julklapparna är nog de som man får som man aldrig kommit på själv att man vill ha fast som man ändå älskar när man väl har. Haha :)

Jag önkar er allihopa en riktigt god jul! Ha det bra!

//Chleo


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja, det borde du verkligen göra! :)

2010-12-23 @ 23:54:30
URL: http://ericsons.blogg.se/
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

Gulligt du ritar, sötis :) <333

2010-12-24 @ 21:17:37
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0